O nas

Wierzymy, że Język Serca (Porozumienie bez Przemocy, NVC ) może wspierać środowisko edukacyjne. Widząc jak w codziennym życiu NVC pomaga nam w budowaniu relacji z dziećmi i  dorosłymi, wpiera nas w pracy i wspomaga nasz ciągły rozwój, kilka lat temu postanowiłyśmy wspólnie dzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą .

Obie doświadczamy tego, że empatyczne słuchanie w trudnych sytuacjach pomaga w docieraniu do rozwiązań, które są satysfakcjonujące dla wszystkich stron.

Połączyłyśmy pasję z pracą. Wspieramy nauczycieli i inne osoby pracujące z dziećmi w ich pierwszych  i kolejnych krokach na drodze NVC.

Wierzymy, że z czasem NVC będzie bardziej i bardziej obecne  w edukacji (szkołach, przedszkolach i domach).

Magda i Ola

 MAGDALENA WEGNER

DSC_9348 copy kopia 200x200Właścicielka Wyspy Zmian, trener, coach, mediator. Prowadzi warsztaty związane z rozwojem osobistym, zajmuje się coachingiem konfliktu i mediacjami, prowadzi grupy wsparcia i grupy praktykujące NVC. W swojej pracy opiera się przede wszystkim na Porozumieniu bez Przemocy – czeka na wpisanie na listę certyfikowanych trenerów NVC. Działa na rzecz wprowadzania do polskich szkół i przedszkoli Porozumienia bez Przemocy.

ALEKSANDRA BAGIŃSKA

Ola BagińskaZ wykształcenia psycholog. Na co dzień propaguje metodę Porozumienia bez Przemocy. Jest akredytowanym facylitatorem programu Esencje Kobiecości i Męskości. W 2009 roku stworzyła i od tego czasu opiekuje się stroną www.nvc.info.pl . Pracowała jako terapeuta w szkole oraz w Ośrodku Pomocy Społecznej w świetlicy dla dzieci i młodzieży. Jest zaangażowana w praktykę i propagowanie metody Kręgów Naprawczych. Prowadzi Fundację Świadomego Rozwoju, której celem jest propagowanie Porozumienia bez Przemocy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>